Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Ivica Dačić: Kosovo treba da podele Srbija i Albanija

Komentari (31) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 01 jun 2011 12:49
Stephane
Gdine Dacicu ne moze se dijeliti nesto sto je izgubljeno ili tudje.
Preporuke:
8
46
2 sreda, 01 jun 2011 12:53
Nikola
Ministar policije otvoreno poziva na protivustavno delovanje. Ima li tu nečeg neprirodnog?
Sa ovako konstruktivnim stavom ministar ozbiljno ugrožava Tadićevu poziciju miljenika demokratskog sveta.
Evo ja ću da predložim da Rašku podelimo sa Turcima, Vojvodinu sa Hrvatima, Mađarima i Rumunima, a braći Bugarima možemo da poklonimo toplički region, što će me nadam se preporučiti za neko mesto u budućoj ministrovoj vladi.
Preporuke:
44
0
3 sreda, 01 jun 2011 12:54
gavrilo
SPS i Slobodan Milošević, kakav je ovo SPS sa Ivicom Dačić?Da li on stvarno ima tih 7% slobovaca koji su glasali za njega? I da li će imati prolaz u sledećim izborima?On ima sjajni predlog :DA DIJELIMO NAŠE!!!Ako ovako krene eto SRBIJE pod šljivom!
Preporuke:
41
3
4 sreda, 01 jun 2011 12:54
kl
...svakoga dana u svakom pogledu sve više pokazujem ko sam...
Preporuke:
43
0
5 sreda, 01 jun 2011 13:04
Vladimir
Dacicu zasto vam se toliko zuri da unistite Srbiju .Kosovo jeste dugogodisnji problem ali sacekajte da dodju neki drugi ljudi sposobniji pametniji i sa srpske i sa albanske strane i verujem da ce problem resiti.Vi i vasi saradnici ocigledno to niste sposobni da resite.Vas metod rada smo vec upoznali a to je isporuciti pa bilo Kosovo ili Ratka Mladica.Samo zaboravljate jednu sitnicu da to nije interes Srbije.
Preporuke:
32
1
6 sreda, 01 jun 2011 13:08
srba
Kad nas neprijatelj ubija, razara, otima, kida to i mogu da podnesem, ali kad to rade "Srbi" svom narod i svojoj drzavi to je gore od bilo kog zlocina koji je ucinjen nad ovim narodom !
Preporuke:
34
1
7 sreda, 01 jun 2011 13:10
Nina
Tadic je skroz unistio vojsku da ne bi branila granice ili joj palo na pamet neki otpor.Dacic je unistio miliciju koja treba da ODRZAVA red i mir u zemlji, ona odrzava, sada, red samo oko predsednika i njemu slicnih i po nalogu amerike. Sta, sada, on ima da prica o Kosovu? Koja je on stranka, Miloseviceva? Koga on zastupa? Sebe i siptare!? Sta se mesa u poslove spoljne politike? Sta je taj covek umislio? Boze me sacuvaj ove drzave i vlade.
Preporuke:
32
3
8 sreda, 01 jun 2011 13:13
Milence
Ja predlažem da Dačić podeli svoj stan sa komšijom koji živi sprat ispod njega.
Preporuke:
43
1
9 sreda, 01 jun 2011 13:17
Ustav Republike Srbije
Član 8.

Teritorija Republike Srbije je jedinstvena i nedeljiva.


Član 114.

Prilikom stupanja na dužnost, predsednik Republike, pred Narodnom skupštinom polaže zakletvu koja glasi:
"Zaklinjem se da ću sve svoje snage posvetiti očuvanju suverenosti i celine teritorije Republike Srbije, uključujući i Kosovo i Metohiju kao njen sastavni deo...


Docicete svi vi pod mac zakona, samo polako ...
Preporuke:
48
3
10 sreda, 01 jun 2011 13:19
Milutin
Ostavka i istraga protiv Dačića, apartičića, bivšeg potrtparola,Stmbolićevca, stvar je ozbiljna!

Dačića-koferaša bi da pokloni 15% svete zemlje Kosova i Metohije i da napravi šiptarima VELIKU Albaniju, to ludak ne bi učinio!
Izdajničkim(nelegitimnim) poklanjanjem naše teritorije stvara se velika Albanija, koja će se širiti i na susedne zemlje Makedoniju,Crnu Goru, a preko Sanđaka, tzv. ZELENOM TRANSFERZALOM se spaja s Bosnom.
To je i TURSKI plan ulazak u Balkan , zato se i nudi da baš tuda gradi infrastrukturu!???
U takvi odnosima Srbi su u defanzivi nestaju, još kad se doda autonomaški -separatizam, biće i gore!


Neuspeo je projekat Države Kosovo, pa zato traže izdajnika u našim redovima. Šiptari sami beše sa Kosova zbog Nato uranijuma kojije baš u gusto šiptarskim mestima, i idu u Albaniju i uzimaju pasoše Albanije i beže dalje,..
"Blic krigom" ,medijskim akcijama hoće ubede narod da je predaja jedino rešenje , zato i šire malodušnost!

Nema predaje !
Preporuke:
42
3
11 sreda, 01 jun 2011 13:38
dr Sokrates
Hoce li konacno neko pokrenutu tuzbu protiv ovoga? Nas obicene gradjane kaznjavaju za svaku sitnicu a ovaj dezmekasti se svakodnevno igra sa drzavom,deli je,parca bas kao da je to njegova dedovina...usput njegove falange svakodnevno prebijaju Srpsku mladost po ulicama i kazamatima..zato ne reaguje vise Srpska Pravoslavna Crkva? zasto cuti,zasto ne sledi put nasih slavnih svetaca patrijarha Pavla,Nikolaja Zickog,Ave Justina Popovica,Svetog Save i konacno izadje i nazove stvari pravim imenom!
Preporuke:
34
1
12 sreda, 01 jun 2011 13:45
Jelena
Kosovo cemo da delimo sa Albanijom,Vojvodinu sa Madjarskom,Istocnu Srbiju sa Bugarskom a neka ostane samo Beogradski pasaluk ili jos najbolje krug dvojke gde ce ivica,drug boris,vis Idoli,otac i sin krkobabic,sutanovac,ceda,toma i ostali evrofantici da sede po kaficima i da uzivaju..e,pa NECE MOCI, za svaku delic Srpske zemlje je natopljen krvlju nasih slavnih predaka i sugurno vam necemo dozvoliti da to rasprodajete za koferce i jos po nesto!
Preporuke:
28
4
13 sreda, 01 jun 2011 13:54
Zika
ovaj me podseca na Forest Gampa...pre neki dan bi delio Kosmet sa siptarima,jos se nismo ne osvestili uhapsio je Generala Mladica,dok je celokupni narod u soku on trci,ne staje usput prebijajuci decu po ulicama Beograda,kada pomislimo da je stao da se smirio on i njegovi leteci zandarmi-kornjace blokiraju puteve po Srbiji sprecavajuci seljake da dodju u Beograd i ako mislite da ce Forest Ivica bar malkice da odmori,da predahne da rucka sendvic NE,on ide dalje pa jutros cujemo kako bi delio Kosovo i Metohiju sad vec sa Albanijom...sta da ocekujemo vec sutra? da nam prica kako ce pozvati nato da bombarduje traktore i seljake..nemojte se iznenaditi nicemo jer ovi nasi Forest Gampovi nece stati sve dok ih mi ne zaustavimo!
Preporuke:
33
1
14 sreda, 01 jun 2011 14:25
saša r.
G-dine Dačiću, ne može se deliti ono što je naše, posebno ne ono gde je palo toliko srpske krvi tokom istorije. Pojedini moćnici iz Evrope i sveta su se toliko obahatili, da trguju sa svima tako što poklanjaju srpske teritorije. A Vi im to aminujete!
Ako već ni krv predaka ne poštujete, uzmimo primer da Vam neko uzurpira stan ili kuću, A Vi mu predložite da podelite podrum!?!
Preporuke:
24
0
15 sreda, 01 jun 2011 15:17
Aleksandar Ivković
"Pokušali smo ratom da branimo Kosovo, nismo uspeli."
reče ova karikatura od ministra. Naravno da nismo uspeli kada smo u nametnutom ratu, gde je država morala besprekorno da funkcioniše da bi mogla da se suprotstavi mnogo jačem neprijatelju, imali vlast u kojoj je sedeo ovaj i mnogi drugi njemu slični, kada smo pored heroja imali i bulumentu ratnih profitera čiji je uticaj na kraju prevagnuo. Inače smatram da je razmah ratnog profiterstva pojava koja najviše može da demorališe narod u ratu, i da je zbog ovoga veliki broj nacionalista-rodoljuba 2000-te glasao protiv tadašnjeg režima. Koliko smo prevareni vidi se po tome što i iz tog režima oni koji su kako-tako branili državu su izdati, a profiterima je omogućeno da legalizuju ratni plen i opet budu glavni faktor u društvu. Možda će rešenje naše sadašnje krize morati da bude poništavanje te "legalizacije", čak iako to bude podsećalo na socijalističku revoluciju, koja nam je svojevremeno donela ipak više zla nego dobra.
Preporuke:
20
1
16 sreda, 01 jun 2011 15:43
Ljakse Bre
Stvarno se sprema da nasledi Tadića.
Preporuke:
22
0
17 sreda, 01 jun 2011 16:32
Pavo
.On nezna sta prica.
Preporuke:
13
1
18 sreda, 01 jun 2011 16:37
S. S. Mlinarevic Jr.
Mi treba da pozajmimo 'knjigu' od Palestinaca
Preporuke:
11
0
19 sreda, 01 jun 2011 16:52
b.s.
Tito je podelio svima svetu srpsku zemlju, u Hrvatskoj, Bosni, Rumuniji...ovaj bi da bude mali tito. Podeli ako umeš ona dva kvadrata zemlje što na kraju sleduju svakom, samo nemoj našu decu da ostavljaš bez budućnosti!
Preporuke:
10
1
20 sreda, 01 jun 2011 17:06
krk
Stephane:
Gdine Dacicu ne moze se dijeliti nesto sto je izgubljeno ili tudje.


Stephane, ne verujem da ste ovakvu glupost mogli sami da napišete mora da vam je neko pomogao.
Preporuke:
18
2
21 sreda, 01 jun 2011 17:39
Branislav Aleksandar Julius
Slažem se sa drugom Dačićem da Albanija i Srbija treba da se dogovore oko granica. Dakle, celo Kosovo i Metohija Srbima, a cela Albanija Šiptarima. Dogovor da se potpiše u Dejtonu a na granici između dve država da bude vojska SAD.
Preporuke:
15
2
22 sreda, 01 jun 2011 17:57
b.s.
Kako su to Hrvati primenili nekakvu modernu doktrinu? Otimanje zemlje koja pripada srpskom narodu i progon srpskog naroda, to li je ta moderna doktrina? Zašto ne kaže koliko su se Hrvati (daleko im lepa njihova) insistirali da ono sporno parče zemlje između njih i Slovenaca ostane njihovo!? Da li je ovaj čovek svestan da kad daš uže ode i june?! Ministre, dok ste imitrirali Miloševića samo u intonaciji, bili ste još i podnošljivi, ali sada, molim Boga da ućutite.
Preporuke:
14
1
23 sreda, 01 jun 2011 20:06
Vasilije
Nema prodaje niti predaje 15% teritorije Srbije, da bi se stvorila Velika Albanija pa u sadejstvu sa Turskom, preko ZELENE TRANSFERZALE da se spoje sa muslimanskom BOsnom.
To je opasn za sve Srbe i u Srbiji i u Crnoj Gori i u Srpskoj.
Zato Erdogan i hoce da ulaze na Pester iako je nernentabilno da bi povezao novo/muslimanske ~zemlje~, hoce Turska da ponovo okupira po Balkanu.


Ustav je jasan Kosov i Metohija su suveren deo teritorije Srbije i tu nema pregovora.

Dachic treba da podnese ostavku iistrazni organi da zavrse posao.
Problem Skadra cemo kasnije resavati jer je uvek to bila nasha teritorija i moracemo da vratimo Skadar unutar teritorija normalne Srbije!
Preporuke:
17
0
24 sreda, 01 jun 2011 23:02
Zakon
*Zakletva ministara u Vladi Srbije:

„Zakletva glasi: „Zaklinjem se na odanost Republici Srbiji i svojom čašću obavezujem da ću poštovati Ustav i zakon, da ću dužnost člana Vlade vršiti savesno, odgovorno i predano i biti posvećen očuvanju Kosova i Metohije unutar Republike Srbije.““


*Zakletva Predsednika Republike Srbije u Skupštini:

"Zaklinjem se da ću sve svoje snage posvetiti očuvanju suverenosti i celine teritorije Republike Srbije, uključujući i Kosovo i Metohiju kao njen sastavni deo, kao i ostvarivanju ljudskih i manjinskih prava i sloboda, poštovanju i odbrani Ustava i zakona, očuvanju mira i blagostanja svih građana Republike Srbije i da ću savesno i odgovorno ispunjavati sve svoje dužnosti".
Preporuke:
5
0
25 sreda, 01 jun 2011 23:24
Turas
Ovakve nabuloze pokazuju da smo neozbiljna država kada jedan nepouzdani Slobin đak dozvoljava sebi ovakvo neustavno gruvanje,sa druge strane upućuje na razmišljanje da to nije njegova ideja,jer je ipak rizičan ovaj već drugi nastup.Zato verujem da je onome prvom,pridodato od tvorca ideje drugo koferče
Preporuke:
4
0
26 četvrtak, 02 jun 2011 00:25
slobodan 50
braćo srbi, dragi građani, ako bi smo se držali onog što piše u ustavu, morali bi smo, svakog predsednika da "štrovimo", jer kosovo i metohija nisu u sastavu srbije i ko zna kad će, a nato, eu i šiptari su tamo glavni i mi ispadamo smešni i nerealni, na žalost...dokle ćemo, da se lažemo?jedino rešenje je savez sa rusijom...ne može jare i pare.hoćemo u evropu, a evropa nam oduzima kosovo, ko je ovde lud?ko, ovde koga pravi budalom?dokle?oćeš evropu, nema kosova.to je to.
Preporuke:
5
0
27 četvrtak, 02 jun 2011 01:56
zoran
"Upitan zašto misli da je lakše podeliti Kosovo između Albanije i Srbije, nego Srbije i kosovskih vlasti, ... " Lepo pitanje.
Preporuke:
1
0
28 četvrtak, 02 jun 2011 04:01
Siniša
He uzdaj se, brate, u lakomca

Odstupiće i od Boga Tvorca,

Od zakona i od svoje vjere,

Neće pazit oca ni matere,

Otačastva, roda, ni plemena,

Jer ne ljubi časti ni poštenja,

Nako blago, da se obogati,

I zato će svakoga prodati!

Ovo velim samo za lakomca,

Za lakomca, ljuckoga trgovca,

Koji ljubi blago preko mjere,

A prodaje vjeru u nevjere,

Vjeru dragu otačastva svoga,

Najposlije i sebe samoga!

Pak ostaje taka izdajica

Kako tužna, lakoma lisica,

Kad na mamu bude prevarena

I u lomna gvožđa uhvaćena;

Da se trže, sama sebe glođe,

Dokle lovac iznenada dođe,

Pa je drvljem i kamenjem tuče,

Najposlije i kožu joj svuče.

Svakome se tako dogodilo,

Kome opšte dobro nije milo,

I koji će biti izdajica

Da ga Božja sakruši desnica!

(Sveti Petar Cetinjski)
Preporuke:
2
0
29 četvrtak, 02 jun 2011 10:12
mikula
slobodan 50

Na osnovu celokune istorije čovečanstva, pa i srpske, sigurno nisi u pravu. Istorija se ne zasniva na životnom veku jedne generacije, a vi je svodite na onu poznatu srpsku izreku, sada i odmah "u se, na se i poda se", pa se pozivaš na neku realnost, koja je kod tebe apsolutna. Poznato je da je "samo relativno apsolutno".

Šta misliš da su tvoje stavove imali Jevreji, kada bi se oni vratili u Izrael? Ti ovde širiš defetističke i malograđanske stavove, bar onako kako ja vidim. Sada očekujem da ćeš po sistemu drugosrbijanaca reći da uzmem oružje pa da idem na Kosmet. To je, zaista, pojednostavljivanje sadašnjeg trenutka u istoriji, kao i primitivni pokušaj omalovažavanja onih koji znaju šta je istorija, šta je narod i šta je država.
Preporuke:
3
2
30 četvrtak, 02 jun 2011 10:53
Ceca Lazinica
Nameće se jedno pitanje da li je on to uradio i u Hrvatskoj i dobijamo odgovor da su zato u Hagu Karadžić i Mladić.Po grmovima samo još zečevi šuškaju.
Preporuke:
1
0
31 četvrtak, 02 jun 2011 17:05
slobodan 50
mikula, iz ovih stopa, pravac kosovo i metohija i dokaži meni i svim normalnim ljudima, da si u pravu.jevreji su mogli , jer su imali iza sebe ameriku i nato tadašnji...ja zato uporno i ponavljam, rusija, rusija, rusija...tvoji argumenti su smešni.to nisu argumenti.razmišljaš srcem
Preporuke:
1
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner